Με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργικότητα, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α1 και Α2 του σχολείου μας συμμετείχαν στον σχολικό διαγωνισμό έμμετρου ποιήματος με θέμα «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον», που διοργανώθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του Αειφόρου Σχολείου για το σχολικό έτος 2025-2026.
Μέσα από τη φαντασία, την ευαισθησία και τη συνεργασία τους, οι μαθητές συνέθεσαν ένα πρωτότυπο ποίημα, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και της κλιματικής ισορροπίας.
Η συμμετοχή τους αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία να εκφράσουν τις σκέψεις και τις αξίες τους για ένα βιώσιμο και ελπιδοφόρο μέλλον, συμβάλλοντας ενεργά στην καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στο σχολείο μας.
Τάξη-Τμήμα: Α1-Α2
1ο Δημοτικό σχολείο Καρπενησίου
Αγαπάμε το περιβάλλον
Είμαστε η Α΄ τάξη
το περιβάλλον αγαπάμε
σκουπίδια κάτω
δεν πετάμε.
Νερό πίνουμε
όταν διψάμε
και δεν το σπαταλάμε.
Το δάσος το προσέχουμε
φωτιές άλλο
δεν αντέχουμε.
Για την αειφορία
συνεχώς ακούμε
μα πρέπει και στη δράση
να μπούμε.
Όλοι μαζί για τη Γη
νοιαζόμαστε και
ένα αισιόδοξο μέλλον
ονειρευόμαστε
![]() |
![]() |


