Την Τρίτη 12/5/2026 οι μαθητές της Α’ Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία του Δήμου Καρπενησίου και να συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Σχολικός Κήπος», το οποίο πραγματοποιήθηκε στους Γοργιανάδες.
Οι μικροί μαθητές γνώρισαν από κοντά τον μαγικό κόσμο της φύσης και της καλλιέργειας, μέσα από βιωματικές δράσεις και δημιουργικά παιχνίδια. Με μεγάλο ενδιαφέρον έμαθαν τι είναι η κομποστοποίηση και πώς μπορούμε να αξιοποιούμε φυσικά υλικά για τη δημιουργία χρήσιμου λιπάσματος. Στη συνέχεια συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία δημιουργίας κομπόστ, ανακαλύπτοντας τη σημασία της ανακύκλωσης οργανικών υλικών και της προστασίας του περιβάλλοντος.
Ακολούθησε η προετοιμασία του κατάλληλου χώματος για τη φύτευση σπόρων κολοκυθιάς. Τα παιδιά έμαθαν πώς να φυτεύουν σωστά τα φυτά στον λαχανόκηπο, αλλά και πώς να τα φροντίζουν καθημερινά, ώστε να μεγαλώνουν υγιή και δυνατά. Με ενθουσιασμό εργάστηκαν ομαδικά, συνεργάστηκαν και ανέπτυξαν υπευθυνότητα απέναντι στη φύση.
Η ημέρα ολοκληρώθηκε με ομαδικά παιχνίδια με πηλό, που χάρισαν χαμόγελα και δημιουργικές στιγμές στους μαθητές. Παράλληλα, μέσα από τις δραστηριότητες, τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τον σεβασμό προς τα μικρά πλάσματα του κήπου και γενικότερα προς το φυσικό περιβάλλον.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης και ψυχαγωγίας, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στη φύση και να κατανοήσουν τη σημασία της αειφορίας και της προστασίας του περιβάλλοντος.
![]() |
![]() |
![]() |



